Volgens een klanttevredenheidsonderzoek (uitgevoerd door onderzoeksbureau Blauw Research in opdracht van het zakenblad Incompany) zijn zakelijke dienstverleners bijzonder tevreden over de kwaliteit van hun advocaten in relatie tot hun tarieven. Volgens algemeen Deken, mr. Willem Bekkers, bevestigt dit onderzoek de waardering van advocaten.
Uit het onderzoek van Blauw Research blijkt dat waar de advocatuur in facturatie en prijsstelling in het verleden altijd middelmatig scoorde, de advocatuur nu de hoogste scores behaalt. Vooral voor de helderheid (7,08) en de eerlijkheid (7,06) van de facturering krijgt de advocatuur voor het eerst de allerhoogste rapportcijfers.
De uitkomst van voornoemd onderzoek is ook voor ons kantoor de bevestiging dat wij op de goede weg zijn. “Helderheid en eerlijkheid in de facturatie” zijn niet voor niets twee belangrijke kernpunten van het beleid van ons kantoor. Door het gebruik van het, binnen de advocatuur nog onbekende, systeem van een “online dossier” kunnen wij de transparantie en eerlijkheid al in de fase voor de daadwerkelijke facturatie aan onze cliënten geven. Via het “online dossier” krijgt u van ons namelijk dagelijks actuele inzage in onze werkzaamheden en de daaraan verbonden kosten. Zodoende komen onze cliënten nooit voor verrassingen te staan bij ontvangst van een factuur.
Voor een uitleg over het “online dossier” verwijzen wij u naar deze website. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u hierover natuurlijk ook altijd telefonisch contact met ons opnemen.
Het volledige artikel van het persbericht “Nederlandse Orde van Advocaten blij met hoge klanttevredenheid” d.d. 26 september 2008 kunt u lezen door hier te klikken.
Geef een reactie