• Home
  • Kantoor
    • Ons team
    • Algemene Voorwaarden
    • Tarieven
    • Klachtenregeling
  • Specialisaties
    • Aansprakelijkheidsrecht
    • Arbeidsrecht
    • Contractenrecht
    • Huurrecht, onroerende zakenrecht en bouwrecht
    • Incasso
    • Ondernemingsrecht
  • Nieuws
  • Contact
  • Vacatures

Advocaat Eindhoven

Google Beoordelingen
4.3
Gebaseerd op 13 beoordelingen
De Moel Eindhoven Advocaten
4.3
Steven Willems Google
Steven Willems Google
17:21 06 May 20
Vrienden van mij zijn erg goed geholpen.
Mustafa Cetinkol
Mustafa Cetinkol
10:19 15 Apr 20
Super advocatenbureau, contact is snel en duidelijk! Top, bedankt voor alles.
stefan van oss
stefan van oss
08:36 29 Oct 19
Sexy woman
Edwin Hermans
Edwin Hermans
19:19 26 Oct 19
Uitstekende service, snelle reacties en pro-actieve hulp.
Frank
Frank
09:39 22 Oct 19
Top kantoor! Deskundig advies met zeer prettige en korte lijnen. En belangrijk succes behaald.
Randy Polmans
Randy Polmans
11:27 11 Jun 19
Zeer vakbekwaam en daadkrachtig advocatenkantoor. Prettig om zaken mee te doen.
Sahal Souleiman
Sahal Souleiman
17:02 25 May 19
Ze helpen je echt goed en zijn ook heel vriendelijk en Amy Vincent vooral. Dus aarzel niet en laat jou problemen opgelost worden door De Moel Advocaten Eindhoven
Sahal Souleiman
Sahal Souleiman
17:02 25 May 19
Ze helpen je echt goed en zijn ook heel vriendelijk en Amy Vincent vooral. Dus aarzel niet en laat jou problemen opgelost worden door De Moel Advocaten Eindhoven
Joey Pepels
Joey Pepels
08:13 24 May 19
Beste,Mijn naam is Arianna en ik heb in oktober 2018 een zwaar werkongeval gehad op VDL. Daar wou niemand mij helpen ze wouden zelfs niet toegeven dat het hun fout was. Dankzij mijn vriend ben ik terecht gekomen bij deze advocaten bureau. Mevrouw Vincent heeft ons en is ons nog steeds goed aan helpen. Aangezien ik niet mag werken kunnen wij dankzij haar alles betalen enz.. Wij zijn haar super dankbaar voor wat ze al heeft gedaan, en voor wat ze nog gaat doen voor ons. Dank u Amy je bent de beste.
Admin ACT Google Apps
Admin ACT Google Apps
12:01 23 May 19
Perfecte service. Floris is heel proactief en denkt mee. Verder geven ze goed inzicht in de activiteiten en reageren ze snel op vragen.
Admin ACT Google Apps
Admin ACT Google Apps
12:01 23 May 19
Perfecte service. Floris is heel proactief en denkt mee. Verder geven ze goed inzicht in de activiteiten en reageren ze snel op vragen.
diana box
diana box
11:37 23 May 19
Mevrouw Vincent is een vriendelijke advocate die graag met haar klant meedenkt en zelfs in de weekenden mijn dringende vragen beantwoordde. Wat ik vooral erg prettig vond is haar engelengeduld. Dank je wel Amy!
powered by Google
js_loader

19 april 2009

Ontevredenheid verzekerde over rechtsbijstand

Stichting De Ombudsman krijgt steeds meer klachten over de afhandeling van juridische zaken door rechtsbijstandverzekeraars zoals DAS Rechtsbijstand en ARAG Rechtsbijstand.

Veel gehoorde klachten zijn: het gaat te traag, er is geen succes, het is niet duidelijk wat er gebeurt. Dit blijkt ook uit bevindingen van de Stichting De Ombudsman. Volgens Rogier de Haan van de Stichting “Je bent een nummertje, er is vaak onvoldoende tijd en deskundigheid”.

Uit een enquête van het programma Kassa van de VARA blijkt verder dat maar liefst 1 op de 3 respondenten (36%) niet tevreden was over het advies en de rechtshulp. En bij 48% van de respondenten voldeed de verzekering niet aan de verwachtingen. De geuite klachten kwamen veelal overeen met die van de Ombudsman; trage behandeling, gebrekkige communicatie en ondeskundigheid.

Wat is hier aan te doen? Ten eerste kunt u een klacht indienen bij de verzekeraar zelf. Als dat niet helpt of u heeft daar geen vertrouwen meer in, doe dan een beroep op de Geschillenregeling van de betreffende verzekeraar en vraag om een zogenaamde “second opinion”. Deze worden in de regel door advocaten verricht. In veel van de gevallen mag u zelf een advocaat aanwijzen. U zou daarvoor ons kantoor kunnen benaderen om te bezien wat de mogelijkheden zijn.

Krijgt u overigens gelijk dat uw zaak niet naar behoren wordt behandeld door de rechtsbijstandverzekeraar, dan kunt u vervolgens uw dossier laten overdragen aan een advocaat naar keuze.

Dit gebeurt zeer regelmatig en onze ervaring leert dat de zaken vervolgens veelal met succes worden afgewikkeld. De advocatuur biedt namelijk, anders dan bij rechtsbijstandverzekeraars, een adequate en deskundige aanpak van uw probleem.

Zo ook ons kantoor. Wij bieden servicegerichte juridische dienstverlening. Uw zaak wordt bij ons kantoor snel en deskundig afgehandeld. U voelt zich bij ons geen “nummertje” en krijgt alle aandacht die uw zaak verdient.

Geïnteresseerd? Bel direct voor een afspraak 040 – 246 66 00.

Bron: programma Kassa en Stichting De Ombudsman

Tags: advocaat, info Eindhoven

Beroepsorganisaties

Nederlandse Orde van Advocaten
Raad voor Rechtsbijstand

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Vacatures

vacatures

Vestigingen

Paradijslaan 34
5611 KN Eindhoven
040 246 66 00

Postelweg 39
5531 MV Bladel
0497 729 729

Postadres

Postbus 939
5600 AX Eindhoven
E-mail: info@burgersdemoel.nl
KvK-nummer: 76249247
Btw-nummer: NL860560867B01

Copyright © 2025 | Privacy Policy | Ontwerp LawPress