Ons kantoor is uitgerust met een digitaal dossiersysteem, dat voor onze cliënten online te raadplegen is. Daarmee zijn wij vooruitstrevend alsook voorbereid op toekomstige ontwikkelingen binnen de rechtspraak.
Waar en wanneer u maar wilt, kunt u online uw dossier raadplegen en krijgt u inzage in de stukken, onze werkzaamheden en de daaraan verbonden kosten. Zo blijft u altijd up to date!
Eenvoudig en kosteloos
Het dossieronline is eenvoudig te bedienen. U dient daarvoor enkel te beschikken over een e-mailservice, internetverbinding en -browser en Adobe Reader. Aan deze dienst zijn geen extra kosten verbonden, uitgezonderd de kosten die u zelf maakt om de online verbinding mogelijk te maken en bestanden te downloaden uit het webdossier.
Vertrouwelijkheid gewaarborgd
Wij benadrukken dat wij de vertrouwelijkheid van uw gegevens zo veel mogelijk waarborgen. Daartoe maken wij gebruik van een beveiligde verbinding. Hoewel de veiligheid van internet nooit voor 100% kan worden gegarandeerd, passen wij vergaande beveiligingstechnieken toe om uw gegevens te beschermen die via het internet worden verstuurd/ontvangen.
Voordelen op een rijtje
- online inzage in het dossier; waar en wanneer u maar wilt
- geen bergen papier meer; alle benodigde informatie met een paar klikken op uw beeldscherm
- geen verrassingen meer achteraf; dagelijks een actueel overzicht van de werkzaamheden en de kosten
- efficiënte manier van werken en kostenbesparend; communicatie tussen cliënt en advocaat zal zoveel mogelijk elektronisch (via e-mail) plaatsvinden. Wijzigingen in het dossier zijn terug te vinden in het online dossier
Meer informatie
Bent u geïnteresseerd geraakt en wilt u meer informatie over het dossieronline, dan kunt u contact opnemen met ons kantoor. Een uitgebreide handleiding is beschikbaar en wordt op verzoek toegezonden.