Wij doen het anders. De wereld is veranderd, de tijd is modern maar de advocatuur nog altijd hetzelfde. Gesloten, onduidelijk en niet transparant zijn veel gehoorde klachten. Een helder signaal, dat vraagt om een verandering.
Bereikbaar
Wij vinden het belangrijk dat cliënten zich bij ons op hun gemak voelen. Onze aanpak is laagdrempelig en onze advocaten zijn zeer goed bereikbaar. Alle mogelijke communicatiemiddelen worden daarbij ingezet, zoals mobiel, email, internet (dossieronline), vaste telefoon of gewoon de post. Dit al naar gelang en passend bij de cliënt en de zaak. Wij creëren zo de gewenste situatie, zodat u goed wordt geïnformeerd en de zaken snel en adequaat worden opgepakt.
Duidelijk
Wij vinden het belangrijk dat u ons begrijpt. Onze adviezen zijn dan ook in duidelijke taal. Uiteraard heeft ieder vak zijn jargon. Wij maken het echter niet moeilijker dan dat het is. In ons werk worden wij ondersteund door het gebruik van hoogwaardige informatiesystemen en actuele juridische bronnen.
Transparant
Wij hechten zeer veel waarde aan een open en transparante dienstverlening. Bij ons krijgt u actuele inzage in onze werkzaamheden en de daaraan verbonden kosten. Wij geven openheid van zaken door gebruik van een online dossier. Dit is uniek binnen de advocatuur. Slechts enkele kantoren in heel Nederland houden er een dergelijke transparante werkwijze op na.